سخن مدیر

شرکت بهک مفتخر است که در تولید محصولات همواره توجه ویژه ای بر «کیفیت محصولات» دارد. «کیفیت» مفهومی غنی‌شده از رضایت کلیه ذی‌نفعان و در مرکز آن مشتری؛ رضایتی مشتمل بر مرغوبیت کالا و ارتباطات مؤثر و سازنده با مشتریان.

خشنودی مشتریان ارزشمندترین سرمایۀ ماست و مشتریان، به‌ دور از اغراق‌ها و شعارها، شرکای حقیقی و همراهان همیشگی موفقیت‌های ما هستند. تلاش کرده‌ایم در بخشهای مختلف تولید و ارائه محصولات، با شنیدن صدای مشتریان و تشخیص درست ، مشتری را قطب‌نمای حرکت خود قرار دهیم.

امید است با یاری خداوند متعال و همراهی و پشتکار تمامی همکاران و کارکنان، این شرکت قدم مثمرثمری در آبادانی میهن عزیزمان، ایران داشته باشد.

اهداف بهک

  • کسب خشنودی مستمر مشتریان و افزایش رضایت آنان.

  • تعهد به بهبود مستمر و ارتقاء کیفیت محصولات شرکت و خدمات مربوطه.

  • برقراری کسب و کاری پویا و استفاده بهینه از ظرفیت های بالقوه و بالفعل شرکت.

  • بهینه سازی مصرف منابع، مواد اولیه و انواع انرژی و کاهش انواع ضایعات در شرکت.

  • رهبری بازار و افزایش سهم بازارهای داخل و بین المللی و توسعه جغرافیایی بازار هدف.

  • رعایت استانداردها و الزامات قانونی قابل کاربرد در رابطه با محصولات، محیط زیست و ایمنی و بهداشت شغلی.

  • عرضه محصولات مبتنی بر کیفیت و قیمت رقابتی از طریق اعمال مدیریت حرفه ای و پشتیبانی از توسعه اقتصاد ملی.

  • ایجاد محیط کاری ایمن و سالم و تعهد به پیشگیری از مصدومیت و بیماری و بهبود مستمر مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و عملکرد ایمنی شرکت.

  • سرآمدی سازمانی و توجه به سرمایه گذاری برای توسعه منابع انسانی، توسعه تجهیزات، سیستم ها و فناوری ها به منظورافزایش بهره وری و کارایی.

  • توجه و حمایت از چشم انداز، بیانیه مأموریت و ارزش های شرکت و تلاش در بالا بردن میزان رضایت کارکنان به عنوانبخش مهمی از سرمایه معنوی شرکت.

  • تأمین بخشی از محصولات شیمیایی مورد نیاز تصفیه خانه های آب و فاضلاب و سایر صنایع کشور و ارایه خدمات مهندسی آموزشی و ایمنی مربوط به آن ها.

  • ارج نهادن به کارکنان از طریق ایجاد محیط امن و خلاق برای فعالیت های نوآورانه، احترام به کارکنان، تعهد به پرورش استعدادها و اعتقاد به اصل هم افزایی و رعایت شایسته سالاری.

  • تأمین محیط زیستی پاک و تعهد به پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی و رعایت قوانین و استانداردهای ملی و منطقه ای و به حداقل رساندن تأثیرات ناشی از جنبه های بارز زیست محیطی در واحد.

  • برقراری ارتباط منطقی و صمیمی با طرف های ذینفع شامل پیمانکاران، تأمین کنندگان، مشتریان، همسایگان، همکاران، خانواده نیروکلر و ... و مطلع نمودن آنان از چشم انداز، بیانیه مأموریت، بیانیه ارزش ها و خط مشی اهداف و برنامه های سازمان و بازنگری آن ها.