اعطای نمایندگی
شرکت بهک به نمایندگان خود در سراسر کشور به عنوان شرکای تجاری می نگرد و انعقاد قرار داد را آغاز یک همکاری بلند مدت می پندارد. در اعطای نمایندگی موارد زیر مهم ترین اصول می باشد:
1- حضور موثر یکی از سرمایه گذاران یا شرکا در مقام مدیریت شعب
2- داشتن شرایط اشتغال به کار طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران
3- دارا بودن توان مالی مناسب برای راه اندازی و بهره برداری
4- پایبند به اصول کیفی و مشتری مداری
5- معرفی مکان تجاری مناسب
1- نظارت مداوم بر عملکرد کارکنان در کلیه مراحل فروش محصولات و خدمات پس از فروش
2- اجرای کمپین های تبلیغاتی عمومی و برنامه های مشوق فروش برای مشتریان و کارکنان
3- برگزاری جلسات مشترک با سایر نمایندگان جهت تبادل تجارت و اطلاعات با نمایندگان موفق
4- پایش رضایت مشتریان و ارایه بازخورد به صاحب امتیازان برای اصلاح و بهبود عملکرد
5- استخدام و آموزش صاحب امتیازان و کارکنان شعب در مرحله راه اندازی شعب
6- برنامه ریزی و اقدامات تبلیغاتی در مرحله راه اندازی و توسعه فروش
7- ارایه گزارشات مکتوب به صورت سالانه به مدیریت شرکت
8- تامین کلیه محصولات مورد نیاز شعبه
9- استفاده از تابلو و عنوان ثبت شده بهک
1- همکاری با ناظرین تضمین کیفیت دفتر مرکزی و موسسات بازرسی طرف قرارداد
2- پایبندی به ارایه محصولات با کیفیت طبق استانداردهای تعیین شده
3- پایبندی به منافع گروهی در قالب یک مجموعه زنجیره ای
4- پایبندی به استانداردهای کیفی و قوانین شرکت
5- ایجاد محیط کاری یک کسب و کار مدرن
6- صداقت کاری