سخن مدیر
شرکت بهک مفتخر است که در تولید محصولات همواره توجه ویژه ای بر «کیفیت محصولات» دارد. «کیفیت» مفهومی غنیشده از رضایت کلیه ذینفعان و در مرکز آن مشتری؛ رضایتی مشتمل بر مرغوبیت کالا و ارتباطات مؤثر و سازنده با مشتریان.
خشنودی مشتریان ارزشمندترین سرمایۀ ماست و مشتریان، به دور از اغراقها و شعارها، شرکای حقیقی و همراهان همیشگی موفقیتهای ما هستند. تلاش کردهایم در بخشهای مختلف تولید و ارائه محصولات، با شنیدن صدای مشتریان و تشخیص درست ، مشتری را قطبنمای حرکت خود قرار دهیم.
امید است با یاری خداوند متعال و همراهی و پشتکار تمامی همکاران و کارکنان، این شرکت قدم مثمرثمری در آبادانی میهن عزیزمان، ایران داشته باشد.اهداف بهک
کسب خشنودی مستمر مشتریان و افزایش رضایت آنان.
تعهد به بهبود مستمر و ارتقاء کیفیت محصولات شرکت و خدمات مربوطه.
برقراری کسب و کاری پویا و استفاده بهینه از ظرفیت های بالقوه و بالفعل شرکت.
بهینه سازی مصرف منابع، مواد اولیه و انواع انرژی و کاهش انواع ضایعات در شرکت.
رهبری بازار و افزایش سهم بازارهای داخل و بین المللی و توسعه جغرافیایی بازار هدف.
رعایت استانداردها و الزامات قانونی قابل کاربرد در رابطه با محصولات، محیط زیست و ایمنی و بهداشت شغلی.
عرضه محصولات مبتنی بر کیفیت و قیمت رقابتی از طریق اعمال مدیریت حرفه ای و پشتیبانی از توسعه اقتصاد ملی.
ایجاد محیط کاری ایمن و سالم و تعهد به پیشگیری از مصدومیت و بیماری و بهبود مستمر مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و عملکرد ایمنی شرکت.
سرآمدی سازمانی و توجه به سرمایه گذاری برای توسعه منابع انسانی، توسعه تجهیزات، سیستم ها و فناوری ها به منظورافزایش بهره وری و کارایی.
توجه و حمایت از چشم انداز، بیانیه مأموریت و ارزش های شرکت و تلاش در بالا بردن میزان رضایت کارکنان به عنوانبخش مهمی از سرمایه معنوی شرکت.
تأمین بخشی از محصولات شیمیایی مورد نیاز تصفیه خانه های آب و فاضلاب و سایر صنایع کشور و ارایه خدمات مهندسی آموزشی و ایمنی مربوط به آن ها.
ارج نهادن به کارکنان از طریق ایجاد محیط امن و خلاق برای فعالیت های نوآورانه، احترام به کارکنان، تعهد به پرورش استعدادها و اعتقاد به اصل هم افزایی و رعایت شایسته سالاری.
تأمین محیط زیستی پاک و تعهد به پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی و رعایت قوانین و استانداردهای ملی و منطقه ای و به حداقل رساندن تأثیرات ناشی از جنبه های بارز زیست محیطی در واحد.
برقراری ارتباط منطقی و صمیمی با طرف های ذینفع شامل پیمانکاران، تأمین کنندگان، مشتریان، همسایگان، همکاران، خانواده نیروکلر و ... و مطلع نمودن آنان از چشم انداز، بیانیه مأموریت، بیانیه ارزش ها و خط مشی اهداف و برنامه های سازمان و بازنگری آن ها.